طراحی وب سایت

اخبار طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

اخبار طراحی وب سایت

در این رابطهMoafi Madani & Teymourzadeh

در این رابطهMoafi Madani & Teymourzadeh

بنابراین اگر بخواهیم به عنوان یک موسسه طراحی سایت پروژه های موفقی داشته باشیم لازم است به صورت پیوسته و همگام با جدیدترین تکنولوژی ها به فعالیت خود ادامه دهیم. تمام تلاش ما بر این است که به شکلهای مختلف کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنیم، اما تصور کنید اگر هزاران نفر وارد سایت ما شوند و با یک بستر فاجعهآمیز روبهرو شوند چه اتفاقی خواهد افتاد. این گزارش نشان می­دهد ابتدای شروع این روند از دهه 1990 میلادی بوده و پیشرفت کندی داشته است، اما پس از چند سال و به خصوص در سال 2003 و با کمک نقشه­های پشتیبانی اینترنتی، اطلاعات موجود برای سیستم اطلاعات جغرافیایی به موضوع مهمی برای کارکنان واحد خدماتی شهرداری و عموم شهروندان رمی تبدیل شد(17). نکته اساسی که در این تحقیق به دست آمد نشان می دهد که اگرچه هردو روش نتایج مشابهی ای را به دست می دهند، اما TOPSIS به دلیل برجسته کردن شدت تغییرات مشابه موجود درسایت از این قابلیت برخوردار است که تا افتراق های هر چند اندک را برجسته نموده و ارایه کند.

حداکثر اطلاعات موجود در روش انتخاب سایت باید شناسایی شود و اطمینان حاصل شود که نتیجه این فرآیند توسط اکثر ذینفعان قابل قبول است، بنابراین مکان دفن پسماند نیاز به پردازش انواع داده­های مکانی دارد و باید معیارها و عوامل بسیاری به دقت سازماندهی و تحلیل شوند. بنابراین GIS به همراه AHP ابزارهای قدرتمند برای حل مشکل مکان­یابی دفن پسماند هستند(16). استمرار تخریب گستره­ها و مناظر طبیعی در نبود مدیریت­های صحیح و حضور بی­تأمل فنآوری و گسترش بی­رویه­ شهرنشینی، نه تنها نیاز اساسی انسان به حضور در منظر طبیعی به مثابه­ زادگاه اولیه و ابدی انسان را بی­جواب نهاده، بلکه برهم­خوردن تعادل طبیعی این اکوسیستم­ها، حیات و زندگی او را نیز دچار نقصان و مشکل گردانیده­است. هیچ چیز به اندازه یک وب سایت که بد طراحی شده و جستجوی مسیرها در آن مشکل است، مبهم یا بازدارنده نیست. به چه دلیل، کسب و کار نیاز به خدمات طراحی سایت دارد و چرا باید سایت داشته باشیم؟

طراحی سایت در تهران آتریاتک درست پس از این که نمودار ساختار مشخص شد طرح کامل سایت نیاز به آدرس دهی دارد. مکان­یابی پسماند شهری به ­دلیل تاثیر بسزایی که در اقتصاد، اکولوژی و بهداشت محیط منطقه دارد یک مسئله حیاتی در فرآیند برنامه ریزی شهری است و ارزیابی آن یک فرآیند پیچیده­ای است که نیاز به متخصصان مختلف در زمینه­های اجتماعی و زیست محیطی از جمله علوم خاک، مهندسی، هیدروژئولوژی، توپوگرافی، جامعه شناسی و اقتصاد دارد(7، 8). به طور کلی مکان­یابی محل دفن پسماند یک فرآیند دشوار و طولانی است که به دو مرحله­ی اساسی تقسیم می­شود: مرحله اول شناسایی سایت­های بالقوه از طریق غربالگری مقدماتی و مرحله ­دوم ارزیابی توان آن­ها براساس ارزیابی اثرات زیست محیطی، امکان­سنجی اقتصادی و طراحی مهندسی و محاسبه­ی هزینه­ها می­باشد (9). در حال حاضر از تکنیک­های مختلفی در فرآیند مکان­یابی دفن پسماند استفاده می­شود (10). در واقع امروزه فرآیند مکان­یابی دفن پسماند به تجزیه و تحلیل­های پیچیده فضایی بستگی دارد که با توسعه سیستم­های اطلاعات جغرافیایی (GIS) همراه است.

جمع بندی نتایج مطرح شده نشان می­دهد که با توجه به ریزفعالیت­های مرتبط با هر یک از گروه­های فعالیتی حاصل شده در تحقیق و تمهیدات (میزان دخل و تصرف) لازم برای ایجاد آن­ها در سایت، می­توان آن­ها را از لحاظ توان سنجی زیست محیطی در زیر مجموعه­های تفرج گسترده، تفرج متمرکز و یا کاربری­های توسعه شهری قرار داد. یکی از مؤلفه­های تشکیل دهندة مدیریت پسماند، جمع آوری پسماند است. تعداد کل پرسشنامه­های توزیع­شده 611 بود که از میان این تعداد، 431 پرسشنامه جمع آوری شد و 384 پرسشنامه مناسب بوده است. 5- آیا بین دیدگاه­های مشتریان با توجه مقطع تحصیلی (و یا میزان تحصیلات) و تعداد دفعات خرید اینترنتی آنها در خصوص عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیک به کتابفروشی­های اینترنتی اختلاف معناداری وجود دارد؟ براساس این یافته­ها، تعداد خریداران دیجی­کالا از سایر وب­سایت­ها بیشتر است. همچنین در کشور ما کشاورزی از میراث ارزش مندی برخوردار است، کوچک شمردن این امر در یک کشور مستعد، نه تنها تأمین غذا را تهدید میکند، بلکه سلامت محیطی را نیز به خطر میاندازد.

آنها ترجیح میدهند در دنیای مجازی زندگی کنند، در دنیای مجازی غذا سفارش بدهند، خرید کنند، فیلم ببینند، کتاب بخوانند و در دنیای مجازی، خدماتی را که میخواهند دریافت کنند. اگر می خواید CSS رو خیلی کامل یاد بگیرید فیلم آموزشی طراحی سایت رو دنبال کنید تا صفر تا صد CSS رو فرا بگیرید. هما­ن­طور که مشاهده می­شود این شاخص­ها مثبت و بزرگ­تر از صفر هستند که این نشان­ می­دهد که مدل از کیفیت مناسبی برخوردار است. برازش مدل اندازه­گیری. برازش مدل اندازهگیری از طریق تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تأییدی بررسی شد. همچنین مشخص شد هیچ­یک از حالات درونی (احساسی و شناختی) متغیر میانجی بین نویگیشن و قصد خرید محسوب نمیشدند. همچنین، در زمینة آنلاین بسیاری از نویسندگان رفتارهای رویکرد/اجتناب را تفسیر کرده­اند؛ مثلاً برای فروشگاه اینترنتی بازدید مجدد، قصد خرید، صرف زمان یا پول بیشتر در وبسایت، بیان نظر کاربر، خرید برنامه­ریزی­نشده محصولات و غیره (لی و کوبک، 2010؛ اروگلو و همکاران 2003؛ کوفاریس و همکاران، 2002-2001) برشمرده شده است. بر اساس جدول 7 در مقایسه با حالت احساسی، حالت شناختی نقش قویتری برای تأثیر بر قصد خرید مصرفکنندگان داشت؛ بنابراین اگر پاسخگویان گرایش­های سودمندگرایانة بیشتری داشته باشند، در صورت بازدید و خرید از فروشگاه­های با نشانه­های محیطی مناسب­تر (کارایی محتوای اطلاعات بالا)، احتمال خرید مجدد آنها بیشتر خواهد بود.

طراحی وب سایت مزون عروس - طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرکامهمچنین مشخص شد فضای وب­سایت و طراحی تصویری وب­سایت بر قصد بازگشت دوباره به سایت تأثیر مثبتی دارد. دریافتند که احتمال خرید و بازگشت مشتریان به وب­سایت­های دارای طراحی مناسب، بیشتر است. رسانه ی هنر برتر (ساینا دیزاین) با سابقه حرفه ای در طراحی سایت تاکنون برای شرکت ها، موسسات و صنوف مختلف به طراحی وب سایت پرداخته است. در زمینه مکان­یابی دفن پسماند با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستم­های تصمیم­گیری چند معیاره تاکنون تحقیقات متعددی صورت گرفته لذا از این میان در سطح جهان می­توان به، Jahn Bennet در سال 2004 اشاره کرد که گزارشی حاکی از پیشرفت سیستم اطلاعات جغرافیایی و کاربرد آن در شهر رم، برای مدیریت و دفن مواد زائد جامد ارائه داد. مک کینی (2004) بررسی کرده است که چگونه نشانه­های محیطی متفاوت در وب­سایت (مانند طرحبندی و طراحی، پایانة فروش و خدمات مشتریان) در رضایت گروه­های مختلف از مصرفکنندگان آنلاین نقش دارد. دارکوب وب سایت ها را بر اساس زبان PHP و به صورت داینامیک برنامه نویسی می نماید و با توجه به امکانات مورد نیاز، وب سایت را از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و همچنین فرم ورک ها مانند لاراول پیاده سازی می نماید.

مروری بر پیشینة پژوهش: در سال­های اخیر پژوهش­های بسیاری در زمینة بررسی نشانه­های محیطی و فضای فروشگاه­های آنلاین انجام شده است؛ برای مثال، منون و کان (2002) بر این موضوع تمرکز کردهاند که حالات احساسی مصرفکنندگان آنلاین که ناشی از نشانه­های محیطی مانند رنگ، نور و موسیقی هستند، چگونه بر رفتار خرید آنها تأثیر دارد. دهدشتی و مبرهن (1391) با انجام پژوهشی که روی 374 فرد انجام شده و تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی را بررسی کرده، دریافته است اگر اطلاعات ارائه­شده در سایت­های خردهفروشی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، احتمال خرید مکرر از سایت افزایش مییابد. «اینسورسو بالانتین» (Ainsworth & Ballantine, 2014) در پژوهشی دیگر رفتار مشتریان وبسایتهای خرده فروشی را بررسی کردند. این پژوهش با کاربرد مدل S-O-R (محرابیان و راسل، 1974)، از مفهوم نشانه­های محیطی وب­سایت، حالات احساسی و شناختی مصرف­کنندگان و رفتار پاسخی استفاده میکند. به منظور سنجش رابطه علّی که در فرضیات ذکر شده بودند، از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده میشود.

بدین ترتیب که با توجه به ویژگی های لازم برای بافت شهری از جمله سرزندگی، تقویت فعالیت های مختلف اقتصادی، فرهنگی و خدمات گردشگری، برقراری امنیت برای شهروندان، پیاده محور و عابرمدار بودن در راستای تقویت ویژگی های زیست محیطی و فراهم نمودن فرصت برقراری آیین شهروندی از طریق تسهیل تعاملات، ارتباطات و مشارکت اجتماعی، نسبت به تدوین چشم انداز مقدماتی اقدام گردید. در گام سوم با ارزیابی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای مولفه های عملکردی، زیبایی شناختی، زیست محیطی و نظام تاسیسات و تجهیزات شهری حوزه مورد مطالعه بر اساس تحلیل سوات یکپارچه طراحی شده (جدول 1)، نسبت به تحلیل سایت مورد مطالعهاقدام شد. به طور کلی، استفاده از نتایج این پژوهش باعث میشود تا محققان حوزة بازاریابی فرصت منحصربه­فردی برای بررسی این تکنیک­ها و پارادایم­های جدید در اختیار داشته باشند. دریافتند که نشانه­های محیطی از سایر داده­های مربوط به بازاریابی در خریدهای آنلاین تأثیرگذارتر است. تمرین دوم تحت عنوان مفهوم حرکت که با استفاده از ماکت­های اتود و حجمی، مفهوم حرکت نمایش داده می­شود. قصد خرید: در پژوهش اخیر، قصد خرید با عنوان رفتار رویکردی در نظر گرفته شده است.

این نتایج، اطلاعات مناسبی را برای بازاریابان و همچنین صاحبان 4 فروشگاه دیجی­کالا، بامیلو، چاره و زنبیل فراهم میکند تا بیشترین تمرکز خود را روی این دو بعد قرار دهند؛ بنابراین وب­سایت­ها باید به طور مرتب بررسی شوند تا عوامل مؤثر را برای جذب مصرف­کننده (چه با قصد خرید لذت­گرایانه و چه سودمندگرایانه) فراهم کنند. جامعة آماری این پژوهش شامل تمامی خریداران چهار فروشگاه اینترنتی ایرانی دیجیکالا، بامیلو، چاره و زنبیل است. بیشترین فراوانی مربوط به وب­سایت استفاده­شده در بین پاسخ­دهندگان مربوط به وب­سایت دیجی­کالا با 67 درصد و کمترین فراوانی مربوط به وب­سایت چاره با 6 درصد بود. این مقدار تا 40 درصد نیز قابل پیش بینی است و حدود 60 درصد سایت به طبیعت بکر اختصاص یافته است. آگاه بودن فعالان تجارت الکترونیک و فروشگاه­های اینترنتی از شیوه­ها و راهکارهای علمی و عملی ارتقای وفاداری مشتریان، نیز میتواند گام مهمی در وفادار کردن مشتریان به خدمات الکترونیک باشد.

همان­طور که در جدول فوق مشاهده می­شود در سطح معناداری 5% بین میانگین رتبه وضعیت عوامل سه گانه مؤثر بر وفاداری الکترونیک تفاوت معنادار وجود دارد. H7- حالت احساسی مصرف­کننده بر قصد خرید تأثیر دارد. H13- حالت شناختی اثر میانجی­گری بین کارایی محتوای اطلاعات و قصد خرید دارد. H11- حالت احساسی اثر میانجی­گری بین نویگیشن و قصد خرید دارد. H12- حالت شناختی اثر میانجی­گری بین طراحی وب­سایت و قصد خرید دارد. 3. کیفیت طراحی وبسایت بر کیفیت درک شده اطلاعات اثر مثبت دارد. در واقع یک مسئله به سلسله مراتبی از مسائل فرعی که قابل درک و بررسی باشد، تجزیه می­شود. از نظر سن، بیشترین درصد جمعیت پاسخ­دهندگان (59%) افراد بین 20 تا 30 سال و کمترین درصد (%5) افراد بالای 40 سال است. بیشترین فراوانی مربوط به وب­سایت استفاده­شده در بین پاسخدهندگان، مربوط به وب­سایت دیجیکالا با 67 درصد بوده است. در این بررسی مشخص شد که متغیرها با شاخص­های خود همبستگی بیشتری دارند تا با سازه­های دیگر؛ درنتیجه مدل این پژوهش از روایی واگرای مناسبی برخوردار است.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد